.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشگویی‌های یک پیشگوی سیاسی!

مطلب زیر را یک معلم به نام آقای سیف پناهی از دهگلان کردستان به فرارو ارسال نموده‌اند.


به نام خالق هستی

جناب بزرگوار، خواننده گرامی؛

من یک پیشگوی سیاسی هستم.

دست یاری به سوی شما دراز می کنم، اگرکمکم کنید تا ابد مرا مدیون خود ساخته اید، برایتان شادی بخش نیست که یک انسان را خوشحال کنی؟

من معتقدم از هیچ انسانی نباید ترسید و نیز حتی برخلاف غالب مردم معتقدم از خداهم نباید ترسید، چون خدایی که رحمان و رحیم است که ترس ندارد، از همینرو همیشه برای بالاترین مقامات شجاعانه نامه‌نگاری کرده ام و باز هم خواهم کرد .

** من در کتابی که سالها قبل تالیف نمودم، بزرگترین درد جامعه را مقوله فرهنگ دانستم، امری که امروزه همه مسئولان جامعه متفق القول اهمیت آنرا تشخیص داده‌اند.

** بنده قبل از به اجرا گذاشتن مرحله اول هدفمندی یارانه ها، درمقاله‌ای شکست و عدم تحقق اهداف آنرا محرز دانستم (با نفس طرح موافق اما شیوه‌ی اجرا را شکست خورده دانستنم).

** بنده سال ها پیش با ارائه‌ی طرحی خواستار صدور کارت ملی هوشمند برای تمامی مردم ایران شدم(طرح ابتکاری بنده بسیار کامل‌تر و مفیدتر از طرح کنونی است که لابد ده‌ها کارشناس و هزاران ساعت روی آن تفکر و بودجه صرف کرده‌اند).

** بنده سال ها قبل تصویب طرحی را برای الزام دولت و اشخاص جهت صدور سند مالکیت، تسریع و روان‌سازی صدور آن خواستار شدم، که اگر چنین می‌شد سالانه میلیاردها تومان سود عاید دولت و طبقه پایین جامعه از چندین محل (مالیات، حذف ثروتمندان از یارانه نقدی، کاهش جرم و کلاهبرداری درخرید و فروش املاک و به تبع آن کاهش هزینه‌های انتظامی و قضایی مربوط به پرونده‌ها و چند محل دیگر) می‌شد.

** بنده درمقاله‌ای توقیف روزنامه شرق را برای توهین به بسیج در مهر91 نشانه ضعف منطق و نقض آزادی بیان توسط وزارت ارشاد و دادسرای تهران با ارائه مستندات و ادله متقن دانستم.

** بنده مدت‌ها پیش وقوع مفاسد بزرگ را مطرح و اکنون نیز در مورد ادامه و تکرار آن هشدار می‌دهم.

** حقیر درمکاتبه ای با رئیس سازمان بسیج مستضعفین در زمستان 92از تهدیدات و چالش‌های نامحسوس فراروی بسیج پرده برداشتم.

** من یکی از اولین ارائه‌دهندگان ایده بسیج در رسانه (شبکه تلویزیونی مختص سپاه وبسیج) در کشور هستم.

** اکنون هم اعلام می‌دارم که عاقبت مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با تفاوتی اندک به سرنوشت مرحله اول آن دچارخواهد شد، و اگر هم موفقیتی بدست آید، سخت به نیمی از اهداف پیش‌بینی شده آن برسد.

** ادامه تنش دراکراین(روابط روسیه با غرب) کاملا به نفع ایران و در صورت مدیریت به فرصتی کم نظیر بدل خواهد شد.

** اگر تمامی نمایندگان مجلس طرحی را به تصویب برسانند که اقدام و تبلیغ برای کاهش باروری و زادوولد در جامعه جرم شناخته شود، من با شجاعت تمام در مقابل همه  290نفر اعضای آن اقدام آنان را اشتباه محض بیان می کنم، همانطورکه سال‌ها جلوگیری اجباری از رشد جمعیت اشتباهی بی نقص بود.

** یکی از مشکلات پنهان و غیرملموس ما، مشکلات روانی(بحران هویت، پرخاشگری، افسردگی، ناامیدی و...) درسطحی وسیع است که اگر برای آن چاره ای اندیشیده نشود آینده جامعه ما را سخت به چالش خواهد کشید.

نیک می دانید نوآوری و یا ارایه یک نظریه توسط یک نخبه گاها سرنوشت میلیون‌ها و بلکه میلیاردها نفر را در سرتاسر جهان تغییر می دهد (کشف پنی سیلین، راه امام خمینی، نظریات ائمه، مبارزات ماندلا و...) و شما هم به نسبت مسئولیت خود درجذب و کمک به نخبگان برای سربلندی ایران عزیز سهیم هستید.

متاسفانه امروزه بعضا وجود مدیران نالایق، بدون تخصص و تعهد سالانه میلیاردها دلار به ایران و انقلاب ضربه می زند! گزاف نمی‌گویم میلیاردها دلار در سال!

از رانت گرفته، تا کلنگ زنی طرح‌هایی که توجیه اقتصادی نداشته، و پروژه‌هایی که از اساس شروع بکار آن اشتباه بوده است.

جناب رئیس می‌دانی که مدت‌ها قبل از کشیدن جاده و یا ریل قطار، زمین‌های موجود در مسیر آن توسط اشخاصی خریداری می‌شود؟ یعنی طرح هنوز در حد یک ایده است، اما تاراج زمین یک واقعیت.

جناب رئیس می‌دانی که سال‌هاست افرادی زحمت قاچاق داروهای کمیاب را عهده دارند و اختیار آنرا  نیز تفویض نمی‌کنند؟

جناب رئیس می‌دانی که سال‌هاست پالایشگاه‌های نفت و گاز ما با بازدهی کمتری از حد مطلوب مشغول فعالیت هستند و مدیران آنها در برابر تغییر و اصلاح مقاومت می‌کنند؟

جناب رئیس می‌دانی که نیروگاه‌های ما با صرف منابع زیاد، خروجی‌های کمی دارند و بخشی از همین مقدار کم هم در مسیر انتقال از بین می‌رود؟

جناب رئیس می‌دانی افراد زیادی با پول بیت‌المال تحصیل رایگان نمودند، اما در پایان، ازخدمت در مناطق محروم با تمسک به حربه سر باز زدند؟

جناب رئیس می‌دانی بی کفایتی برخی مدیران عده‌ای را در یک شب به تخت نشاند، اما در مقابل عده‌ای دیگر را به ورشکستگی و گوشه زندان روانه کرد؟

جناب رئیس می‌دانی که بعضی مدیران ازحق بیمه کارگرانی که روزی 20هزارتومان مزدشان است، ماهانه  400میلیون تومان حقوق یا پاداش گرفته اند‌؟

جناب رئیس هیچ می‌دانی ایدز در حال گسترش روز افزون است؟ طلاق بیشتر و بیشتر می شود! خانه‌های مجردی زیاد می شود! فرهنگ، ناجوانمردانه مظلوم واقع شده است! نگهداری حیوانات اهلی و وحشی باب شده است! مدیریت غیر اصولی جاده‌ها سالانه 3%تولید ناخالص کشور را می‌بلعد!

می‌دانی غالب جنگل‌ها را خوردند، کوه‌ها را و اخیراً سواحل دریاها را! محیط زیست، حیوانات و رودخانه‌ها را!
و صدها مثال دیگر می‌توانم بازگو کنم!

پس بیایید به جوانان اعتماد کنیم و همه مدیران را تصفیه کنیم، تاناخالص‌ها به نفع مدیران جدید عرصه را ترک نمایند.

کجایند صالحان؟ کجایند عدالت‌خواهان؟

لطفا، حتما مطالعه کتاب حقایق بی طرفدار تالیف اینجانب را که رایگان هم از اینترنت دانلود می‌شود به دیگران سفارش فرمایید .

لطفا مرا یاری کنید!
/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 11 شهريور 1393
سلام آقای سیف پناهی امیدوارم همیشه پشتیبان حق وحقیقت باشید
نادر 11 شهريور 1393
مرحبا به شهامتتان ،ای کاش منم مثل شما بودم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.